Modalitati livrare - ebio.ro


Livrare in BUCURESTI

Produsele sunt livrate in Bucuresti prin intermediul firmelor de curierat, XD COURIER si SAMEDAY.

Cheltuielile de expeditie si manipulare sunt stabilite la nivelul cosului de cumparaturi si se vor afisa in cadrul costului total, dupa ce veti selecta adresa si modalitatea de plata.

Livrare in TARA

Livrarea produselor in tara se face de asemenea, prin intermediul firmelor de curierat, SAMEDAY (in toate judetele) si XD COURIER (in judetele Ilfov, Brasov, Prahova, Giurgiu, Calarasi).

Livrarea coletelor se face in 24-48h. Acest timp este calculat avand ca moment initial ridicarea coletului de catre firma de curierat de la depozitul ebio.ro.

Cheltuielile de expeditie si manipulare sunt stabilite la nivelul cosului de cumparaturi si se vor afisa in cadrul costului total, dupa ce veti selecta adresa si modalitatea de plata.

Exceptie fac situatiile in care factorii meteo, numarul foarte mare de comenzi, precum si alte elemente neprevazute pot reprezenta cauze pentru marirea timpului de livrare mentionat mai sus.

NOTA: Te sfatuim sa verifici coletul in momentul livrarii. Semneaza AWB-ul doar dupa ce ai verificat vizual coletul si ai constatat ca totul este in stare perfecta. Orice reclamatie venita dupa semnarea AWB-ului este nula.

Toate coletele beneficiaza de serviciul Deschidere la Livrare. Asta inseamna ca niciun curier nu are dreptul de a refuza deschiderea coletului. Daca te confrunti cu un astfel de refuz, anunta-ne imediat sunand la numarul de telefon 0731 444 333, refuza coletul si trimite un mail la vanzari@ebio.ro, mentionand ca ti s-a refuzat verificarea.

Acest serviciu, Deschiderea coletului la livrare, iti ofera posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta (este sigilat, nu prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte deformari), NU si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.

In momentul livrarii comenzii poti solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor. In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzii, implicit a tuturor produselor livrate.

Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online iti va fi restituita in cont in cel mai scurt timp. In cazul returului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, cheltuielile de expeditie si manipulare sunt asigurate de catre vanzator.

NOTA: Verifica coletele in momentul livrarii, orice reclamatie ulterioara conform careia coletul a ajuns deteriorat este nula. 

Dupa plasarea comenzii, un agent ebio.ro o sa va contacteze telefonic sau prin e-mail, pentru a va transmite ora la care va puteti prezenta la sediu in vederea ridicarii produselor achizitionate.

 

Ultima actualizare: 18.01.2021
  • Distribuie pe: